بازاریابی محصولات الکترونیکی

بازاریابی محصولات الکترونیکی

بازاریابی مهمترین دغدغه هر مجموعه تولیدی است، هدف اصلی هر فرایند تولیدی ، کسب و کاری است که منجر به سود و منافع مالی شود. بازاریابی است که این هدف از تولید را محقق می سازد. بازاریابی در دنیای رقابتی امروز با نشاندن شخصی به عنوان بازاریاب تلفنی، تبلیغات کور و برنامه ریزی نشده و شرکت در نمایشگاه ها امری هزینه بر و بیهوده است. یکی از خدمات ما برای تولید کنندگان صنایع الکترونیک کشور، بازاریابی و فروش محصولات آنهاست. تخصص ما بازاریابی محصولات الکترونیکی است.

بزرگترین مشکل شرکت های دانش بنیان عدم توانایی فنی و علمی در تولید محصول نیست، بلکه نگرانی از ناتوانی در فروش است که آنان را از ورود به عرصه های جدید برحذر می دارد. بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند پروژه ای را به صورت سفارشی قبول کنند و به تعداد محدود تولید نمایند تا آنکه خود بازاریابی و فروش محصولات را دنبال کنند زیرا تولید بر مبنای سفارش یعنی تولید با تضمین فروش.

اما چرا شرکت های تولید کننده صنایع الکترونیک کشور تا این اندازه در زمینه بازاریابی و فروش ضعیف عمل می کنند؟

باید مشکل اصلی را متوجه ساختار این شرکت ها نمود، اکثر این شرکت ها متشکل از افرادی با نبوغ و دانش مهندسی هستند و کمتر میانشان از مدیران بازرگانی، تحلیلگران بازار و کارشناسان بازاریابی را می توان یافت. ساختار این شرکت ها عمدتا متشکل از طراحان الکترونیک است، حال آنکه در چرخه محصول، طراحی فقط بخش کوچکی را تشکیل می دهد.

بازاریابی محصولات الکترونیکی

یکی از خدمات گروه مشاوران رشد صنایع ایران ارائه مشاوره بازرگانی و همکاری در بازاریابی محصولات الکترونیکی برای شرکت های تولیدی است.

برای ما قابل درک است که یک شرکت نوپا برای کاهش هزینه های خود قادر نیست به طور تمام وقت یک مدیر بازرگانی خبره را استخدام نماید، اما ما در فروش شما سهیم می شویم و برنامه ریزی بازاریابی و فروش شما را برعهده می گیریم.

افتخار ما بازاریابی برای محصولات تولید ملی است تا بازرگانی برای محصولات خارجی، ما اطمینان داریم محصول با کیفیت ایرانی می تواند با برنامه ریزی درست جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند.

 

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *