محاسبه قیمت pcb

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه باید برآورد قیمت بردمدارچاپی را انجام دهید. برای محاسبه قیمت pcb قبل از ثبت سفارش نیاز است، اطلاعات برد مورد نظر خود را جمع آوری کرده و از طریق ماشین حساب های آنلاین، هزینه را بدست آورید. برای این منظور باید قدم به قدم طبق روش های گفته شده پیش بروید.

چاپ pcb, چاپ برد, چاپ برد الکترونیکی, چاپ برد مدارچاپی, سفارش PCB, قیمت pcb, قیمت چاپ pcb

محاسبه قیمت pcb با استفاده از ماشین حساب آنلاین

تلاش تیم مرصا همواره بر پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان است. از این رو ماشین حساب آنلاین برای محاسبه قیمت برد مدار چاپی جهت سفارش چاپ pcb در سایت قرارگرفته است. بنابراین این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا با وارد کردن اطلاعات در جدول محاسبات قیمت pcb به طور آنلاین محاسبه شود.

چاپ pcb, چاپ برد, چاپ برد الکترونیکی, چاپ برد مدارچاپی, سفارش PCB, قیمت pcb, قیمت چاپ pcb

اطلاعات مورد نیاز برای برآورد قیمت pcb

برای برآورد قیمت برد مدارچاپی نیاز به اطلاعاتی همچون جنس و تعداد لایه های برد، ابعاد برد، تعداد برد و رنگ لایه محافظ  است. با وارد کردن این اطلاعات قیمت pcb برای شما محاسبه می شود و می توانید برای ثبت سفارش با واحد تولید مرصا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

تاثیر کنترل کیفی در برآورد قیمت

چاپ pcb, چاپ برد, چاپ برد الکترونیکی, چاپ برد مدارچاپی, سفارش PCB, قیمت pcb, قیمت چاپ pcbبرآورد قیمت آنلاین سریعترین شیوه برای استعلام قیمت است . اما این شیوه دقیق ترین روش نیست. برای محاسبه ی قیمت دقیق pcb علاوه بر سوالات بالا سوالات جزئی تری هم نیاز است که می تواند بر قیمت برد الکترونیکی تاثیر گذار باشد. برای مثال ضخامت برد یا هزینه های کنترل کیفی مانند تست الکتریکال که  در ماشین حساب انلاین لحاظ نمی شود. به همین دلیل بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت pcb با تیم فنی مرصا ارتباط گرفته و فایل طراحی برد خود با پسوند pcbdoc. را از طریق تلگرام یا واتساپ یا ایمیل برای ما ارسال کنید و سفارش خود را ثبت کنید .

چاپ pcb, چاپ برد, چاپ برد الکترونیکی, چاپ برد مدارچاپی, سفارش PCB, قیمت pcb, قیمت چاپ pcb

چاپ pcb, چاپ برد, چاپ برد الکترونیکی, چاپ برد مدارچاپی, سفارش PCB, قیمت pcb, قیمت چاپ pcb

کلام آخر

شرکت مرصا ارائه دهنده ی انواع خدمات تولید بردهای الکترونیکی شامل طراحی برد الکترونیکی، چاپ pcb، مونتاژ dip و smd است. هدف این شرکت ارائه ی کلیه خدمات تولید برد در راستای تسهیل روند بازار الکترونیک ایران است. تا تولیدکنندگان بجای درگیر شدن با روند تولید بر توسعه ی بازار تمرکز کرده و بتوانند سهم بیشتری از بازار کسب کنند.به همین منظور مرصا خدمات خود را تکمیل کرده و درخدمت تمامی تولیدکنندگان صنعت برق و الکترونیک است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با واحد تولید شرکت مرصا تماس بگیرید.

در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.