طراحی دزدگیر سیم کارتی خودرو

طراحی دزدگیر سیم کارتی و استارت از راه دور

تصور کنید پیامی از تلفن همراه خود دریافت می کردید که به شما هشدار می دهد فردی در حال سرقت خودروی شماست. امروزه طراحی دزدگیر سیم کارتی با بهره گیری از ارتباط دو طرفه بین موبایل و دزدگیر خودرو این امکان را فراهم کرده است که حتی اتومبیل از راه دور استارت بخورد و درب خودرو باز یا قفل شود.

شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی


 اتو استارتشرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی

طراحی دزدگیر سیم کارتی ماشین شامل حسگر ضربه، اتو استارت، سیستم توقف از راه دور، آژیر خطر و … است. این سیستم با موبایل قابل کنترل است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا اتومبیل تان را از فاصله ی حدودا 50 متری روشن یا خاموش کنید.


ضبط ویدئوی خودروشرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی

ضبط ویدئوی خودرو به منظور پیشگیری از سرقت خودرو طراحی شده است. یک دوربین فیلمبرداری 360 درجه که بر داخل و خارج اتومبیل نظارت دارد. این سیستم هر اتفاقی که برای خودرو بیافتد را ضبط می کند. زمان و تاریخ در تمام فیلم ها ثبت شده ؛ و می توانید هر اتفاقی را به سادگی پیگیری کنید.


کنترل چندگانه

شرکت طراحی مدار, طراحی برد الکترونیکی

یکی از  ویژگی هایی که این مدل طراحی دزدگیر سیم کارتی را از سایر مدل ها  متمایز می کند، قابلیت نظارت بر چند وسیله ی نقلیه با استفاده از یک اپلیکیشن است؛ که آن را به یک سیستم امنیتی ایده ال برای خانواده های دارای چند خوردو تبدیل کرده است.

دامنه و محدوده ی کار این سیستم چند کیلومتری است و دارای یک برنامه زمانبندی اجرا، وقفه ی شروع و قفل خودکار در هنگام راه اندازی خودرو می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی دزدگیر اماکن کلیک کنید.


طراحی بردهای الکترونیکی شرکت مرصا :

تیم فنی شرکت مرصا  با توجه به درخواست های مشتریان در خصوص  طراحی دزدگیر سیم کارتی، پروژه های خوبی در زمینه طراحی انواع دزدگیرهای خودرو با آپشن های متفاوت به انجام رسانیده است.

اگر شما به دنبال طراحی یک دزدگیر جدید با آپشن های متفاوت هستید شرکت مرصا اماده ی ارائه ی خدمات طراحی و تولید انواع سیستم های امنیتی به شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با واحد فنی شرکت مرصا تماس بگیرید


در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.