شرکت مشاوره بازاریابی و فروش خود را چگونه انتخاب کنیم؟

تصور رایج مردم از یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش، یک شرکت تبلیغاتی است. اگرچه تشابهاتی بین یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش و یک شرکت تبلیغاتی وجود دارد، اما تفاوت های آن بیشتر است.

شرکت مشاوره بازاریابی و فروشخدمات یک شرکت تبلیغاتی در یافتن ایده های نوآورانه، خلق روش های جدید برای بدست آوردن مشتریان بالقوه یا بازارهای جدید در کوتاه مدت (برای تحقق اهداف کوتاه مدت شرکت) است.contact mersa

حال آنکه خدمات یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش بالاتر از آن است. یک شرکت ارائه دهنده خدمات بازاریابی به مشتریانش کمک می کند تا با استفاده از :

به کاوش و بررسی وضعیت فعلی کسب و کارشان بپردازند وببیند که چگونه می تواند به طور موثرتری با مشتریانش در بلند مدت (برای تحقق اهداف بلند مدت شرکت) تعامل داشته باشد.

علاوه بر این یک مشاور بازاریابی و فروش،  از نگاه تک بعدی تبلیغاتی یا صرفا روابط عموی فراتر می رود و دیدگاهی جامع و کلی، بر پایه تحلیل و توسعه اهداف استراتژیک به شما ارائه می دهد. مهم ترین ابزار یک مشاور مهارت هایش در موارد زیر است:

  1. درک آنچه که مشتریان را به سوی شما به حرکت در می آورد
  2. روشها و فنون چگونگی هدف گیری مشتریان
  3. اندازه گیری توانایی هر کسب و کار در جذب مشتریان هدف


چه زمانی شما نیازمند یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش می شوید؟

 

دلایلی وجود دارد که شما را مجاب می کند برای ادامه روند موفقیت تان از خدمات یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش کمک بگیرید؛marketing-and-sales-consulting-firm

 

 

  1. زمانیکه نیازمند یک نقشه برای اهداف کلی کسب و کارتان هستید:

بیشتر مواقع مردم تبلیغاتشان را در حالی انجام می دهند که هیچگونه هدف گذاری روشنی ندارند که در آن بازگشت سرمایه و هزینه تبلیغات محاسبه و بهینه سازی شده باشد . مشاور بازاریابی به شما پایه های اساسی مورد نیاز تبلیغات و روابط عمومی شرکت تان را می دهد.


  1. وقتی زمان کافی ندارید:خدمات بازاریابی و صرفه در وقت

صاحبان کارگاههای تولیدی یا کسب وکارهای کوچک ممکن است زمان کافی برای توجه و برنامه ریزی برای بازاریابی نداشته باشند. بسیار مشکل است بر بازاریابی تمرکز کنید درحالیکه تمام مسئولیت ها بر عهده شماست و نمی توانید با یک دست چند هندوانه بردارید، در این زمان مشاور می تواند به شما کمک کند تا اوضاع را تحت کنترل خود درآورید.

 


  1. وقتی همه نوع تبلیغ را امتحان کرده و نتیجه نگرفته اید:بازاریابی شبکه اجتماعی

یکی از بزرگترین مشکلاتی که شرکت ها در بازاریابی با آن مواجه هستند انجام همه کارها باهم است.

که منجر به پایین آمدن کیفیت همه آنها می شود. مشاوران به شما نشان می دهند که چگونه با بهینه سازی و محدود کردن فعالیت های بازاریابی بیشترین تاثیرگذاری را دریافت کنید.

برای مثال؛ شاید استراتژی شما برای تبلیغات استفاده از همه شبکه های اجتماعی باشد. مشاور بازاریابی با ورودش به این استراتژی و دادن اطلاعات و نتایج جدیدترین تحقیقات در این خصوص، به شما می گوید که چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را به دو یا سه تا از این شبکه ها محدود و در پول  و زمان خود صرفه جویی کنید و بیشترین تاثیرگذاری را دریافت کنید.


خدمات بازاریابی و روش های جدید

 

 

  1.  مشاوران بازاریابی دید جامع و درک کاملی از روندها، تکنولوژی و نوآوری های موردنیاز برای توسعه یک استراتژی موفق دارند. آنها می توانند جدیدترین ایده ها، نرم افزارها، روندهای صنعتی و … را به شما معرفی کنند.

  2. اگر فعالیت های بازاریابی شما به نتیجه نمی رسند، پس به یک شرکت مشاور بازاریابی و فروش نیاز دارید. بازاریابی به سرعت در حال تغییر و تحول است؛ شرکت تبلیغات-بی-نتیجههایی که با انتخاب یک استراتژی بازاریابی، با اینکه هنوز کارشان با آن تمام نشده احساس می کنند که زمان تغییر استراتژی فرا رسیده، باید بدانند که الان زمان دریافت خدمات از یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش است.



کدام شرکت مشاوره بازاریابی و فروش را انتخاب کنیم؟

 

زمانی که شما تصمیم به استفاده از خدمات مشاوره،گرفتید چگونه شرکت مشاوره بازاریابی و فروش مناسب را پیدا کنید؟

انتخاب شما تا حد زیادی در گرو   نیازها ، بودجه و انتظارات  شماست.

حداقل های یک شرکت مشاوره بازاریابی و فروش مناسب بدین شرح است:

    • یک تیم از کارشناسان مجرب در صنعت مرتبط با حوزه کاری شما داشته باشد.
    • اعتبار مناسبی در بین مشتریان صنف شما داشته باشد.
    • توانایی تلفیق دانش بازاریابی با جدیدترین تکنولوژی و ارائه روش های عملی داشته باشد.
    • متشکل از خبرگانی باشد که می توانند دیدگاهی خارج از گود داشته و به راه های جدید و دور از ذهن فکر کنند.

تماس باماحالا این با شماست که شرکت مشاوره بازاریابی و فروشی را پیدا کنید که بیشترین انطباق را با نیازهای شما داشته باشد. شرکت های بازاریابی معمولا به صورت تخصصی در هر صنعت خدمات خود را ارائه می دهند با بر شرکت ها با تخصص در بازاریابی محصولات غذایی ، برخی متخصص بازاریابی منسوجات و پوشاک و … هستند.


0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *