بازاریابی-و-فروش-کالاهای-برق-و-الکترونیک

 

[well anim=”fadeInDown”]

شرایط همکاری در بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک

شرایط همکاری در بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک

یکی از دشوارترین مراحل عرضه یک محصول جدید بازاریابی و فروش آن است. ما بهترین شانس را برای بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک شما، پیشنهاد می دهیم تا با حاشیه سودی مطمئن؛ بتوانید تمرکز خود را بر طراحی و بروزرسانی محصولتان معطوف کنید. هدف ما بهترین بودن در صنعت است پس باید تمام تلاشمان را برای بهترین بودن محصول شما نیز به کار بگیریم.


در این میان مواردی را از قبل مشخص کرده ایم تا به کمک آن بتوانیم شرایط همکاری برای بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک شما را، به بهترین شکل ایجاد کنیم؛

آیا شما منابع و شرایط لازم برای تولید محصولتان را در اختیار دارید؟

آیا شما صاحب یک کارگاه تولیدی کوچک یا یک کارخانه صنعتی بزرگ هستید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، می توانیم کارمان را روی بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک محصول شما شروع کنیم وگرنه، می توانید برای ایجاد واحد تولیدی خود با ما مشورت کنید.


در این نوع همکاری، ما مدیریت بازاریابی و فروش(پس از فروش)کالاهای برق و الکترونیک شما را بر عهده می گیریم. در این شرایط  شما می توانید تمرکز بیشتری بر روند تولید محصولتان و مخاطرات پیش روی این بخش داشته باشید و وقت بیشتری برای بازبینی و منطبق سازی محصولتان با صنعت پویای امروز صرف کنید.

تقسیم وظایف در این همکاری

در اینجا مروری داریم بر وظایف جداگانه و مشترک ما و شما در بازاریابی و فروش کالاهای برق و الکترونیک شما؛


[/well]

[well anim=”fadeInDown”]

وظایف ما:

فروشگاه ما متشکل از کارشناسان خبره و تیم فروش حرفه ای است که تمام مهارت هایشان را برای فروش محصولات  شما به کار بسته اند. وظایف ما در قبال این همکاری شامل؛

1. ارزیابی اقتصادی محصول شما؛

شروع همکاری ما منوط به نتایج مطالعات امکان سنجی محصول شما است. این مطالعات به بررسی میزان تقاضا، محصولات مشابه، قیمت گذاری و … می پردازد، اگر محصول شما امتیاز کافی از امکان سنجی را کسب نماید، شرایط فروش مهیا خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکان سنجی، مقالات این بخش را مطالعه فرمایید.



2. مدیریت فروش محصول شما؛

 سیاست کلی ما جذب مخاطبان بالقوه محصول شماست. برای رسیدن به این هدف، تیم بازاریابی و فروش ما از روش های مختلفی همچون فروش اینترنتی، حضور در نمایشگاه ها و همایش های صنعتی، ارتباط با اصناف و فروشندگان و… برای معرفی محصول شما بهره می گیرند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به بالاترین میزان فروش به کار می گیرند.



3. توزیع محصول شما؛

زمانی که سفارشی از محصول شما برای ما ارسال می شود، ما محصول را از شما دریافت کرده و آنرا از طریق نمایندگان استانی خود به دست مشتری در هر کجا که باشد می رسانیم.


 


4. خدمات مشتریان؛

در صورت بروز هر مشکلی قبل و یا بعد از هر سفارش تیم خدمات مشتریان ما آمادگی پاسخگویی و برطرف ساختن آن را دارند.

توجه: تیم پشتیبانی فنی ما سئوالات فنی اولیه را با استفاده از ایمیل، چت و یا تماس تلفنی پاسخ می‌دهند اما در صورت بروز مشکلات پیچیده تر، وظیفه پاسخ گویی به شما محول خواهد شد

 

[/well]

[well anim=”fadeInDown”]

وظایف شما:

1. تولید محصول:

 در این نوع همکاری تمامی مسئولیت های یافتن منابع اولیه همچون قطعات و تولید و مونتاژ برد های الکترونیکی بر عهده خود شما خواهد بود.

 


2. ایجاد و حفظ تقاضا:

هر محصولی طول عمری دارد و روزی بازار از آن اشباع خواهد شد. در این زمان کسانی که جلوتر از زمان حرکت می کنند پیروز  میدان رقابت هستند. مثلا تولید لامپ رشته ای جای خود را به لامپ های کم مصرف و سپس لامپ های LED داد. وظیفه شما در این میان به روز نگه داشتن محصول با تحقیق و توسعه دائمی آن است.

 


3. مستند سازی:

جذاب ترین محصولات برای ما محصولاتی است که کاتالوگ، دفترچه راهنما و آموزش روش استفاده از آن کامل باشد. ضمن آنکه همواره توصیه می کنیم محصول خود را به گونه ای طراحی کنید که مصرف کننده بدون نیاز به خواندن دفترچه راهنما بتواند از آن استفاده کند، یکی از وظایف مهم هر تولید کننده ای ایجاد محتواهای آموزشی کاربری محصول است.

 


4. مرجوع یا جایگزینی:

حتی دقیق ترین آزمایشگاه های کنترل کیفی هم ممکن است مشکلات پنهانی داشته باشند و مشتریان شما این خطا ها را کشف کنند. در صورت بروز چنین مواردی باید محصول خود را بدون هیچ قید و شرطی مرجوع کرده یا جایگزین کنید. این تنها راه رقابت با تولید کنندگان بزرگی است که هر روز تلاش بیشتری بر ارائه خدمات با کیفیت تر می کنند.

 


[/well]

[well anim=”fadeInDown”]

 وظایف مشترک:

خواسته شما حضور هرچه بیشتر محصولتان در سبد خرید مشتریان است. ما نیز اینجاییم تا به شما در رسیدن به خواسته تان کمک کنیم. پس وظایف مشترکی در رسیدن به این هدف خواهیم داشت:

 

1. بازاریابی:

خواسته مشترک ما این است که محصول شما به فروش برسد. ما مشتاقانه تمام تلاشمان را به کار می بندیم اما در این راه به کمک شما نیز نیاز خواهیم داشت مانند تهیه محتوا های متنی و تصویری از محصول، شناسایی بازار های هدف و …


 

2. مستند سازی/آموزش:

به طور کلی ما مشتاق محصولاتی هستیم که دیتاشیت، کاتالوگ و یا راهنمای کاربری آنها تکمیل و آماده باشند. در صورت عدم وجود محتوای آموزشی استاندارد در یک همکاری مشترک آن را ایجاد خواهیم کرد.

 


3. پشتیبانی فنی:

ما می توانیم مشکلات و پرسش های اولیه مشتریان را پاسخگو باشیم اما پرسش های تخصصی تر را که فقط شما قادر به پاسخ گویی هستید به شما ارجاع خواهیم داد.

 

 

 

 

 

[/well]