ایده هایی برای بسته بندی با قیمت مناسب

,

با ایده های خلاق می توان بسته بندی با قیمت مناسب داشته باشید:

در مقاله چند نکته و ایده که می توانید با قیمت مناسب در طراحی بسته بندی محصولات خود استفاده کنید بررسی می کنیم:

درمورد چگونگی  بسته بندی تحقیق کنید:استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

برخی تحقیقات ثابت کرده اند یک بسته بندی خوب واقعا باعث سود آوری آن می شود .

در اینجا میخواهیم برای شما توضیح دهیم که چقدر یک بسته بندی خوب روی ادراک و احساس افراد تاثیر دارد:

توجه کنید که نوع بسته بندی چقدر می تواند تاثیر گذار باشد روی لوکس بودن برند محصول که در اینجا میخواهیم راه های چگونگی طراحی بسته بندی که تاثیر بر روی برند می گذارد را بپردازیم ؛در این نمودار دو تا پارامتر نشان داده شده است:

  1. بزرگ نمایی برند
  2. چگونه یک بسته بندی پر هیجان داشته باشیم

این دو پارامتر در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است و از دید مشتری ها دریافت یک بسته جذاب باعث  می شود احساس بهتری منتقل کند و باعث افزایش تولید آن محصول توسط تآمین کننده می شود .


قرار دادن کد تخفیف در بسته بندی کالا، انگیزه خرید در آینده را بالا می برد :استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

یکی از ایده های موثری که برای فروش آینده میتوانید از آن استفاده کنید؛ کد تخفیف است مشتریان شما با باز کرد بسته بندی علاوه بر محصول هدیه شما را هم خواهند دید!  افرادی  که یک بار محصول شما را خریداری می‌کنند یا برای استفاده مجدد خودشان یا اطرافیان از این کد تخفیف استفاده می کنند ، این باعث انگیزه بیشتر می شود که افراد از طریق کلامی به یک دیگر محصول شما را معرفی کنند و فروش از این طریق بیشتر می شود.


استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

به وزن و نوع حمل محصول دقت کنید:

نوع بسته بندی  بستگی به محصول داخل آن دارد؛ که در موقع حمل دقت داشته باشید حتما بسته بندی در هنگام حمل و نقل مقاوم باشد. محصولات خانگی نسبت به محصولات  لوکس از بسته بندی های ساده تری برخوردار است  چون در موقع حمل اینگونه محصولات آسیب پذیر تر هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

 


قیمت بسته بندی :

استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابییکی از مزایای بسته بندی خوب این است که در کمترین هزینه بتوانید محصول را به مردم ارائه دهید که افراد رضایت کامل را از خود محصول و قیمت آن داشته باشند که این خود باعث می شود  افراد حجم سفارشات خود را بالاتر ببرند. بنابراین ارزش گذاری محصول یکی از مهمترین قسمتی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید که بدون از  دست دادن بودجه خود و قیمت منصفانه آن محصول را در بازار به فروش برسانید . در کاهش حجم بسته بندی نیز تلاش کنید، در برخلی کالا ها هزینه حمل و نقل در برابر قیمت خود کالا محسوس است و منجر به افزایش نهایی قیمت مصرف کننده می شود


چند تا تکنیک خوب پیشنهاد می دهیم که در ارزش گذاری محصول به شما کمک خواهد کرد :استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

  1. قرار دادن یک کارت ساده بر روی بسته بندی :

یکی از راهکار هایی که می توانید بسته بندی خود را مقرون به صرفه کنید این است با استفاده از یک کارت ساده ای که متنی بر روی آن نوشته شده  تزیین کنید؛ که این باعث می شود در حین زیبایی و سادگی قیمت بسته بندی محصولتان را با توجه به  قدرت خرید مشتری در نظر بگیرید که منجربه رضایت آن ها می شود .


2- جعبه های سفارشی :

استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابیما می دانیم که شما  بودجه ای برای جعبه های سفارشی در نظر نگرفتید!!! شما میتوانید تقلب کنید با استفاده از یک تمبر مخصوص  بسته بندی محصول خود را به شکل جعبه های  سفارشی در بیارید. اگر از مهر خصوصی شرکت خود استفاده نمی یکنید حتما از مهر های استاندارد استفاده کنید و همچنان می توانید از مهر های غلطکی استفاده کنید که احساس میشود  بر روی جعبه شما  یک روبان  پیچیده شده است که این تمبر ها را شما می توانید با طرح غذا، پوشاک  و طرحای گیاهی و….بر روی بسته خود نمایان کنید.


3- برند سازی از طریق رنگ :استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

به رنگ برند ها دقت کرده اید؟ رنگ ایرانسل، رنگ تبلیغات ریاست جمهوری،برای نام تجاری خود یک رنگ مخصوص و ثابت در نظر بگیرید؛  بسته بندی، نام تجاری، نوشته روی جعبه و روبان کار شده آن را با یک رنگ ثابت  نمایش دهید که افراد به  محض دیدن آن محصول سریع  برند شما را تشخیص دهند و همچنین شما می توانید از رنگ در نقاط استراژیک استفاده کنید.

 


4-  از مواد خارق العاده و غیر معمولی استفاده کنید:

استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابیبا استفاده کردن از روبان های رنگی و وسیله های تجملاتی میتوانید بسته بندی ها را  لوکس و گرون  تهیه کنید؛ اما شما می توانید با خلاقیت  و نو آوری جدید با استفاده از مواد ارزان تر یک بسته بندی قشنگ و مرقون به صرفه درست کنید و در بیشتر مواقع می توانید با همین وسیله های ساده و بازیافتی یک بسته بندی جذاب و خارالعاده ایجاد کنید.


5-استفاده راه بردی از برچسب ها :

استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابیافراد موقع خرید معمولا به برچسب ها ی  تبلیغاتی روی محصولات دقت می کنند و احساس می کنند بسته بندی هایی  که بر روی آن برچسب دارد از بقیه محصولات بهتر هستند. به طور مثال یک جعبه ساده مقوایی با زدن برچسب ها باعث می شود نظر مشتری ها را جلب کند و کمک به فروش بیشتر آن میکند.

در بعضی از بسته بندی ها متوجه می شوید که زیر آن برچسب تبلیغاتی یک نوار نارنجی رنگ وجود دارد که این نوار به سفارش خود تآمین کننده زده می شود و ثابت شده است که استفاده از یک نوار ساده از دیدگاه مشتری، یک محصول مرغوب است و بیشتر تشویق می شود که خریداری کند.


با بسته بندی مناسب بازاریابی مصرف کننده به مصرف کننده (C2C) داشته باشید:

استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

تاثیر کلامی یکی دیگر از روش هایی که تاثیر زیادی بر مشتری ها دارد و باعث می شود نظرشان برای خرید آن جلب شود؛ نحوه بازاریابی بر جذب مشتری تاثیر فوق العاده زیادی دارد زیرا در کلام یک احساس رضایت منتقل می شود که مشتری بیشتر به محصول شما اعتماد می کند.

نیمی از مردم در سفارش های انلاین از بسته بندی هایی که شبیه به هدیه هستند استقبال بیشتری می کنند و به دوستان و آشنایان سایت و محل خرید محصولات شما را پیشنهاد می کنند که این بیشترین تاثیر در فروش محصولات شما دارد .


استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

تمام ایده هایی که در اختیار شما قرار داده ایم بیشتر طبق تجربه ای  است که از مشتری های خود به دست آورده ایم  و احساسی که با بسته بندی محصولات ما گرفته اند ؛ این حس خوب را  به بقیه دوستانشان  منتقل کردند و باعث شده است که تولید ما افزایش یابد این نوع فروش یکی ازتکنیک های  بازاریابی است که در مقاله قبلی بطور کامل درمورد این بخش توضیح داده ایم . با این تکنیک ها می توانید مشتری های زیادی را جذب کنید و مشتری های خود را دائمی کنید.


قیمت بسته بند را همیشه قبل از تولید آن در نظر بگیرید:استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

یکی از پارامتر هایی که یسته بندی شما مورد توجه قرار می گیرد و افراد تشویق به خرید محصول شما می شوند؛ این است که در حین سادگی و زیبایی محصول شما از قیمت مناسب برخوردار باشد؛ با مطالعه دقیق این مقاله ای که در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید یک بسته بندی عالی را در بازار عرضه کنید.


قیمت بسته بندی محصولتان را کاهش دهید

هنگامی که شما محصولی را به صورت اینترنتی سفارش می دهید راحت و آسوده آن را دریافت می کنید بدون اینکه درگیر بقیه کارها  قبل از ارسال آن شوید : از نظیر درست کردن وبسایت، بازاریابی، اطلاع رسانی سایت به افراد، درست کردن محصول و نحوه بسته بندی آن و نحوه پرداخت هزینه محصول و ارسال آن به مشتری ها و …. در سفارش محصولات اینترنتی یک از مهمترین عواملی که برای مشتریان مورد توجه قرار می گیرد قیمت بسته بندی آن است که باید بسته بندی آن به صورتی طراحی بشود که هم زیبا و جذاب باشد هم از نظر مقاوم بودن استحکام کافی را داشته باشد؛ که در طی ارسال آن محصول داخلی از بین نرود و بسته بندی آن بد شکل ظاهر نشود.استعلام قیمت بسته بندی, بسته بندی خلاقانه, بسته بندی ساده, بسته بندی های جالب, بسته بندی های کاربردی, روش های بازاریابی

در صورت تمایل می توانید سفارشات خود را در زمینه بسته بندی با ما در میان بگذارید.

 


در حال حاضر به عنوان مدیر تولید خط چاپ و مونتاژ در کارخانه مرصا فعالیت می کنم. مدرک کارشناسی رو در رشته مهندسی رباتیک از دانشگاه صنعتی شاهرود گرفتم و ارشد رو در رشته مدیریت در دانشگاه تهران ادامه دادم. از سال 1396 رسما فعالیتم رو در شرکت مرصا شروع کردم و تجربیات و مطالعات شخصیم رو به اشتراک می گذارم.