لیست قیمت قطعات الکترونیکی موجود در انبار قطعات مرصا

تولید انبوه بردهای الکترونیکی از روی نمونه؛ هدفی که ساده بیان شد و از زمان شروع به کار تیم مرصا تاکنون برای پیاده سازی آن تلاش کرده‌ایم تا مدیران صنعت الکترونیک تمرکز خود را بر توسعه فروش محصول خود معطوف نمایند. و در پیچ و خم مشکلات تولید از توسعه بازار خود عقب نمانند.

اینک ما با توجه به درخواستهای متعدد مشتریان خود جهت تامین قطعات پر استفاده پروژه های الکترونیکی اقدام به تکمیل موجودی انبار قطعات الکترونیکی در مرصا نموده‌ایم تا با  ارائه این خدمت به مشتریان عزیز مرصا، قدمی دیگر جهت سهولت فرآیند تولید برداشته باشیم.

لیست قیمت قطعات الکترونیکی ذیل موجودی انبار قطعات مرصا می باشد که به صورت ماهانه قیمت آن بروز خواهد شد:

لیست قیمت قطعات الکترونیکی مرصا

آخرین به روز رسانی :  اردیبهشت 1400

  • چگونه خرید کنیم؟

    مشتریان خدمات مونتاژ مرصا امکان استفاده از موجودی انبار ما را دارند. قیمت قطعات الکترونیکی در هر ماه بر روی سایت قرار می‌گیرد تا مشتریان مرصا از قیمت ها آگاهی یابند. در انتهای پروژه هزینه قطعات در فاکتور مونتاژ لحاظ خواهد شد.

  • IC ها و دیگر قطعات چرا در لیست قیمت موجود نیست؟

    با توجه به بالا بودن تنوع قطعات الکترونیکی ما امکان خرید و انبار کردن همه مدل قطعه را نداریم. تنها قطعات پرمصرف SMD مثل مقاومت و خازن جز موجودی انبار مرصاست.

  • آیا مرصا دیگر قطعات الکترونیکی خارج از لیست هم تامین می کند؟

    باتوجه به اینکه واردات قطعات الکترونیکی و مواد اولیه از چین هر 45 روز یکبار صورت می‌گیرد. این امکان برای مشتریان ما فراهم شده که سفارشات خارجی خود را با سفارشات ما یکی کنند. جهت دریافت لیست قطعات الکترونیکی وارداتی مورد نیاز خود با همکاران ما در ارتباط باشید.

  • مقدار خرید محدودیتی دارد؟

    با توجه به وارداتی بودن قطعات، لیست قیمت قطعات الکترونیکی بر مبنای خرید یک رول کامل از هر قطعه می‌باشد. البته ما مشتریان استارتاپی خود را فراموش نکرده ایم و امکان خرید در نسبت های 100 عددی برای این دسته از تولیدکنندگان فراهم است. (قیمت قطعات الکترونیکی برای تعداد کمتر از یک رول 10% بیشتر از قیمت های موجود در لیست می باشد.)